Palvelut

ValueTeam

  • Sinun Myyntiosastosi

Lue lisää

ValueLead

  • Liidien hankinta, Markkinatiedustelu

Lue lisää

ValueStart

  • Kiihdyttämöpalvelut
  • Tutkimuksesta Tulokseksi

Lue lisää

ValueTeam – Sinun Myyntiosastosi

Ulkoista myyntiprosessisi suunnittelu ja toteutus ammattilaisille.

ValueTeam -konseptimme mahdollistaa yrityksellesi myyntiosaston perustamisen pienillä resursseilla ja jaetulla riskillä. Eroamme perinteisistä myyntiorganisaatiosta, koska rakennamme aina yksilöidyn ratkaisun asiakkaallemme.

Palvelullamme saat käyttöösi ammattitaitoiset myyjämme ja tuloksellisesti johdetut myyntiprosessit. Informatiiviset myyntiraporttimme ja kentältä aktiivisesti kerätyt palautteet toimivat myös tuotekehityksen työkaluina.

ValueTeam on loistava ratkaisu erityisesti nopeaa kasvua tavoitteleville yrityksille, yrityksille jotka haluavat keskittyä tuotekehitykseen ja yrityksille jotka haluavat astua uusille markkinoille.

ValueTeam voi olla sinun koko myyntiosastosi tai myyntipäällikkösi alainen myynnin tukiosasto.

ValueLead – Liidien hankinta, Markkinatiedustelu

ValueLead palvelumme on strategista tiedonhankintaa. Olemme erikoistuneet etsimään tietoa yrityksille jotka tähtäävät uusille kansainvälisille markkinoille. Voimme tehdä markkinatiedustelua joka tähtää mahdollisuuksien löytämiseen (liidit, kumppanuudet..) tai esteiden kartoittamiseen (kilpailutilanne, lainsäädäntö..)

ValueStart – Kiihdyttämöpalvelut / Tutkimuksesta tulokseksi

Tuotteiden ja tutkimusten kaupallistamiseen kehittämämme ValueStart sisältää kaupallistamisen koko prosessin.

Luomme kanssasi yhteistyössä vaihtoehtoisia kaupallistamismalleja, joiden lopputuloksena on kansainvälisesti kestävä liiketoiminta.

Meille koko kaupallistamisen prosessi tarkoittaa muun muassa liiketoimintasuunnitelmaa, ansaintalogiikkaa, arvonluontia, kumppanuuksia, rahoituksen järjestämistä aina julkisista rahoittajista yksityisiin pääomasijoittajiin, eri mahdollisuuksien optimointia sekä määrätietoista prosessin kuljettamista.

Meillä on kokemusta hyvinvointi- ja lääketeknologian tutkimuksen kaupallistamisesta, tuotteistamisesta, julkisista ja yksityisistä rahoittajista, kansainvälisistä kumppanuuksista sekä ”ensimmäisistä asiakkaista”.